Rejestracja zgonów

Sporządzanie aktu zgonu


1.Wymagane dokumenty :

- karta zgonu wydana przez lekarza

- dowód osobisty osoby zmarłej

- dowód osobisty współmałżonka

- dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon


2.Opłaty:

- nie pobiera się opłaty od 3 egzemplarzy odpisu aktu wydanych bezpośrednio po sporządzeniu aktu


3.Termin odpowiedzi:

- niezwłocznie


4.Jednostka prowadząca sprawę :

- Urząd Stanu Cywilnego

    tel.54 283 1882 pok.nr.3


5.Podstawa prawna :

- Ustawa z dnia 29 września 1986 r-Prawo o aktach stanu cywilnego(Dz.U.z2004r,Nr,161,poz.1688)

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r – O połacie skarbowej(Dz.U.z 2006 r. Nr 225 ,poz.1635)



Wytworzył: Krystyna Bylicka (1 stycznia 2010)
Opublikował: Krystyna Bylicka (3 marca 2010, 09:48:06)
Podmiot udostępniający: USC

Ostatnia zmiana: Krystyna Bylicka (3 marca 2010, 12:12:58)
Zmieniono: uzupełnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1283

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij