AZBEST - INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW

INFORMUJEMY !!!


Każdy mieszkaniec, który usuwa azbest na swojej nieruchomości ma obowiązek

zawiadomić o tym Urząd Gminy Raciążek. Ze względu na szkodliwość azbestu

zabrania się usuwania go we własnym zakresie, przewożenia oraz składowania

w miejscu do tego nie przeznaczonym.

Wykaz firm mających pozwolenie na usuwanie azbestu oraz wszelkie informacje

dotyczące usuwania wyrobów zawierających azbest dostępne są w Urzędzie

Gminy Raciążek.

Prowadzona inwentaryzacja azbestu umożliwi opracowanie Programu Usuwania

Azbestu, co pozwoli zaplanować w jaki sposób usunąć te wyroby do końca

roku 2032.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu

dofinansowuje demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów

zawierających azbest w kwocie około 1 000 zł/tonę azbestu.

Uzyskanie dofinansowania jest możliwe po zinwentaryzowaniu i ujęciu wyrobów

zawierających azbest w Programie Usuwania Azbestu. Gmina dołoży wszelkich

starań, aby pomóc mieszkańcom w usuwaniu azbestu. Więcej informacji można

uzyskać pod numerem (54) 283 18 85.


Wytworzył: UG Raciążek (1 czerwca 2012)
Opublikował: Przemysław Buchalski (1 czerwca 2012, 08:47:49)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1003

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij